OBSŁUGA KLIENTA

Dla Van Oostvoorn dobra obsÅ‚uga klienta jest priorytetem. Można siÄ™ do nas zwrócić z każdym pytaniem. Poniżej znajdziesz informacje na poszczególne tematy:
 
SkÅ‚adanie zamówieÅ„
ObsÅ‚ugujemy wyÅ‚Ä…cznie przedsiÄ™biorstwa, firmy paÅ„stwowe i profesjonalnych użytkowników koÅ„cowych. Wystarczy kliknąć wybrany produkt, wybrać rozmiar, kolor itd., a nastÄ™pnie kliknąć przycisk „zamów” (bestel). Produkty znajdÄ… siÄ™ wówczas w koszyku. Po przejściu do koszyka można kontynuować proces zamawiania: podać adres i dane dostawy, wybrać sposób pÅ‚atności i zapÅ‚acić. Ostatnie kroki przebiegajÄ… z wykorzystaniem bezpiecznego poÅ‚Ä…czenia, co gwarantuje zachowanie prywatności. Po wykonaniu tych dziaÅ‚aÅ„ zobaczysz podsumowanie zamówienia, które można bÄ™dzie zatwierdzić. W razie potrzeby można jeszcze wprowadzić zmiany poprzez cofniÄ™cie siÄ™ do poprzednich kroków. Na zakoÅ„czenie na ekranie pojawi siÄ™ potwierdzenie zamówienia i otrzymasz wiadomośÄ‡ e-mail ze szczegóÅ‚ami zamówienia.
 
PŁATNOŚÄ†
Podczas skÅ‚adania zamówienia można wybrać jeden z kilku bezpiecznych i niezawodnych sposobów pÅ‚atności.
System iDEAL to dobrze znane, proste i bezpiecznie rozwiÄ…zanie pozwalajÄ…ce zapÅ‚acić za zakupy w Internecie. Można skorzystać z niego przez bankowośÄ‡ internetowÄ… bez konieczności rejestracji. Nie pobieramy opÅ‚at za skorzystanie z tego rozwiÄ…zania.
Można również zapÅ‚acić, używajÄ…c systemu PayPal. Posiadacze konta PayPal mogÄ… skorzystać z szybkiej i bezpiecznej pÅ‚atności online za pomocÄ… karty kredytowej. Podczas skÅ‚adania zamówienia poprzez bezpieczne poÅ‚Ä…czenie wystarczy siÄ™ zalogować i przelać należnÄ… kwotÄ™.
Przelew przed wysÅ‚aniem Możliwe jest także uregulowanie pÅ‚atności poprzez przelew przed wysÅ‚aniem zamówienia. Nasze dane bankowe znajdujÄ… siÄ™ na potwierdzeniu zÅ‚ożenia zamówienia. W tym przypadku zamówienie wyślemy po otrzymaniu pÅ‚atności.

WYSYŁKA
Każde zamówienie na terenie Holandii natychmiast trafia do realizacji. Posiadamy caÅ‚y asortyment na stanie, wiÄ™c możemy natychmiast dostarczyć przesyÅ‚kÄ™. Wszystkie zamówienia sÄ… przesyÅ‚ane kurierem DPD i trafiajÄ… do klientów w przeciÄ…gu 2 dni od zÅ‚ożenia zamówienia. Koszty wysyÅ‚ki wynoszÄ…:
W Holandii: 15 euro plus VAT za zamówienie. WysyÅ‚ka jest bezpÅ‚atna, jeśli wartośÄ‡ zamówienia przekroczy 125 euro bez VAT.
W Belgii: 15 euro plus VAT za zamówienie. WysyÅ‚ka jest bezpÅ‚atna, jeśli wartośÄ‡ zamówienia przekroczy 125 euro bez VAT.
W Niemczech: 15 euro plus VAT za zamówienie. WysyÅ‚ka jest bezpÅ‚atna, jeśli wartośÄ‡ zamówienia przekroczy 125 euro bez VAT.
We wszystkich innych krajach (peÅ‚na lista): PATRZ PDF „PeÅ‚na lista kosztów wysyÅ‚ki”.

Odbiór osobisty
Możliwy jest również osobisty odbiór zamówienia w naszej siedzibie w Culemborg. Otrzymasz e-mail z zawiadomieniem o możliwości odbioru przesyÅ‚ki i godzinami otwarcia. W razie potrzeby można także umówić siÄ™ na odbiór poza godzinami otwarcia, prosimy o wysÅ‚anie e-maila w tej sprawie.

Zwroty i/lub reklamacje
Jako sklep internetowy B2B obsÅ‚ugujemy wyÅ‚Ä…cznie przedsiÄ™biorstwa, firmy paÅ„stwowe i profesjonalnych użytkowników koÅ„cowych. Dlatego zwrot zakupionych artykuÅ‚ów jest niemożliwy. Można je zwrócić wyÅ‚Ä…cznie wówczas, gdy nastÄ…piÅ‚ bÅ‚Ä…d w dostawie lub w razie reklamacji (zamówienie niezgodne z wymogami). W takim przypadku zawsze można siÄ™ z nami skontaktować, a my zajmiemy siÄ™ prawidÅ‚owym rozpatrzeniem sprawy.

Można także zwrócić siÄ™ do nas ze wszelkimi pytaniami – jesteśmy dostÄ™pni mailowo pod adresem info@techflex-europa.com.