NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
 
Jak zÅ‚ożyć zamówienie?
Aby zamówić wybrany artykuÅ‚, kliknij przycisk „wiÄ™cej informacji” (meer info). NastÄ™pnie można bÄ™dzie podać wybrane dane, np. rozmiary, kolor i liczbÄ™ zamawianych produktów. Później kliknij „zamów” (bestel), a artykuÅ‚ trafi do koszyka.
Aby sprawdzić zawartośÄ‡ koszyka podczas zakupów lub zmienić zamówienie, należy kliknąć koszyk. Kiedy zamówienie bÄ™dzie kompletne, kliknij przycisk „zÅ‚óż zamówienie” (bestelling plaatsen). We wskazanych miejscach trzeba bÄ™dzie podać swój adres e-mail, nazwisko, adres do faktury, adres dostawy oraz inne dane kontaktowe. W chwili klikniÄ™cia przycisku „zÅ‚óż zamówienie” (bestelling plaatsen) zamówienie trafi do Van Oostvoorn. Zamówione artykuÅ‚y natychmiast zostajÄ… zarezerwowane i nie bÄ™dÄ… mogÅ‚y zostać zamówione przez innych klientów. Jednocześnie otrzymasz wiadomośÄ‡ e-mail z potwierdzeniem zÅ‚ożenia zamówienia zawierajÄ…cym wszystkie dane dotyczÄ…ce zamówienia.

Czy mogÄ™ osobiście odebrać zamówione artykuÅ‚y?
Tak, to możliwe. W takim wypadku nie sÄ… naliczane koszty wysyÅ‚ki.

Jak zapłacić?
Po zÅ‚ożeniu zamówienia otrzymasz natychmiast wiadomośÄ‡ e-mail z potwierdzeniem zÅ‚ożenia zamówienia i jego cenÄ… razem z kosztami wysyÅ‚ki. Zamówienie należy opÅ‚acić przed wysyÅ‚kÄ…. Oferujemy bezpieczne i sprawdzone metody pÅ‚atności. Do wyboru sÄ… nastÄ™pujÄ…ce metody pÅ‚atności:
  •  pÅ‚atnośÄ‡ elektroniczna poprzez iDEAL. Otrzymasz wówczas zniżkÄ™ w wysokości 2%.
  •  pÅ‚atnośÄ‡ online poprzez system PayPal. Jeśli masz konto PayPal, możesz Å‚atwo i bezpiecznie zapÅ‚acić w Internecie za pomocÄ… karty kredytowej. Otrzymasz wówczas zniżkÄ™ w wysokości 2%.
  •  w przypadku zamówieÅ„ z zagranicy możliwe jest opÅ‚acenie zamówienia jednorazowym przelewem.
  •  belgijscy klienci mogÄ… skorzystać z Mistercash.
Czy mogÄ™ zÅ‚ożyć zamówienie w Van Oostvoorn jako osoba prywatna?
Nie, to niemożliwe. Zamówienia mogÄ… skÅ‚adać wyÅ‚Ä…cznie firmy zarejestrowane w Izbie Handlowej.
 
Czy muszÄ™ zarejestrować firmÄ™ w Van Oostvoorn, aby móc zÅ‚ożyć zamówienie?
Nie, nie jest to konieczne. Można zÅ‚ożyć u nas zamówienie, podajÄ…c dane firmy w czasie skÅ‚adania zamówienia.
 
Czy obowiÄ…zuje minimalna wartośÄ‡ zamówienia?
Nie.

Czy mogÄ™ anulować zamówienie?
Zamówienie może zostać anulowane wyÅ‚Ä…cznie przed przyjÄ™ciem go do realizacji przez magazyn. Dlatego należy jak najszybciej siÄ™ z nami skontaktować, tak abyśmy mogli podjąć odpowiednie dziaÅ‚ania. Anulowanie zamówienia zostanie potwierdzone w wiadomości e-mail. Jeśli anulowane zamówienie zostaÅ‚o opÅ‚acone, to zwrócimy należnÄ… kwotÄ™.

Jakie są koszty wysyłki?
Na terenie Holandii koszty wysyÅ‚ki wynoszÄ… 15 euro (plus VAT). Dla zamówieÅ„ powyżej 125 euro nie doliczamy kosztów wysyÅ‚ki. Koszty dostawy do innych krajów można znaleźÄ‡ na stronie „obsÅ‚uga klienta”.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysÅ‚ane?
Na terenie Holandii DPD, nasz partner w zakresie logistyki, dostarczy zamówienie w przeciÄ…gu 3-7 dni roboczych. W przypadku zamówieÅ„ poza HolandiÄ… czas dorÄ™czenia zamówienia wynosi 5-9 dni roboczych od opÅ‚acenia zamówienia. Czy potrzebujesz ekspresowej wysyÅ‚ki? Powiadom nas o tym, tak abyśmy mogli szybciej rozpocząć realizacjÄ™ zamówienia.

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na inny adres?
Tak. Podczas skÅ‚adania zamówienia można podać inny adres dostawy.

Czy mogÄ™ zwrócić zamówione produkty?
Nie, nie można zwrócić zamówionych produktów. Oczywiście możliwy jest zwrot zamówienia (lub jego czÄ™ści) w razie reklamacji zamówionych artykuÅ‚ów lub nieprawidÅ‚owej dostawy.

Gdzie mogÄ™ siÄ™ zwrócić z reklamacjÄ…, sugestiÄ… lub uwagami?
Czy masz reklamacjÄ™, sugestiÄ™ lub uwagi dotyczÄ…ce naszych usÅ‚ug i/lub produktów? Skontaktuj siÄ™ z nami, wysyÅ‚ajÄ…c e-mail na adres info@vanoostvoorn.nl. Jak najszybciej skontaktujemy siÄ™ w tej sprawie.